Arašídy

Showing all 4 results

  • Od: 15 

    Arašídy, z jejichž výlisků je vyrobena arašídová moučka, jsou zdrojem účinných antioxidačních i antibakteriálních látek. Obsahují například značné množství resveratrolu, který patří mezi silné antioxidanty. Chrání buňky, tkáně a orgány, zabraňuje jejich stárnutí a zpomaluje proces degenerace mozku při některých neurologických onemocněních jako je Alzheimerova choroba.

  • Od: 15 

    Arašídy loupané jsou energeticky vydatné a jsou téměř z poloviny tvořeny tukem. To ovšem neznamená, že jsou nezdravé. Jejich zařazení do jídelníčku v rozumné míře podporuje snížení hladiny cholesterolu a triglyceridů v krvi, a to aniž by přispívaly ke zvýšení tělesného tuku.

  • Od: 21 

    Původním domovem této pochoutky je jižní Afrika, úpatí And v Bolívii a Brazílii. Lusky se sklízejí v podobě jaké je známe, ovšem na čerstvých arašídech bychom si pravděpodobně nepochutnali. Nepražené totiž chutnají jako fazole. Teprve pražením dosáhneme nám známě lahodné chuti.

  • Od: 13 

    Arašídy neloupané jsou energeticky vydatné a jsou téměř z poloviny tvořeny tukem. To ovšem neznamená, že jsou nezdravé. Jejich zařazení do jídelníčku v rozumné míře podporuje snížení hladiny cholesterolu a triglyceridů v krvi, a to aniž by přispívaly ke zvýšení tělesného tuku.

Arašídy jsou oblíbenou potravinou i pro mnohé sportovce. Dietologové je doporučují konzumovat, ale pouze v přiměřeném množství.

Nabízíme výjimečnou kvalitu, čerstvost, výhodné ceny a velký výběr toho nejlepšího na českém trhu. Vše nakupujeme vždy nejblíže u prověřeného výrobce či pěstitele, díky tomu dohlížíme na skvělou kvalitu a výhodné ceny.

V první řadě je potřebné říci, že se jedná o velmi energetickou potravinu. Ve 100 g je totiž 590 kcal, 26 g bílkovin, 47 g tuků a 16 g sacharidů. Jedná se tedy nejen o poměrně bohatý zdroj bílkovin, ale zejména potravinu s vysokým podílem tuků. Ačkoliv je tuk z větší části nenasycený, neměl by se příjem arašídů přehánět a porce by měla být spíše symbolická. Nejsou zde přítomny téměř žádné omega 3 nenasycené mastné kyseliny.

A co dalšího arašídy obsahují? Máme tu hned celou škálu vitamínů a minerálů, které potřebujeme pro regeneraci, svalový růst, hubnutí či antioxidační působení. Máme zde k dispozici poměrně vysoké množství hořčíku, který je ve fitness velmi nedoceněný a mnozí trpí jeho nedostatkem. Dále v arašídech nalezneme vápník, železo, fosfor, mangan, měď, antioxidačně působící selen se zinkem, který má navíc vliv na hladinu testosteronu. Z vitamínů pak buráky obsahují ve větším množství další antioxidant, kterým je vitamín E. Poměrně hojně se v této potravině nachází vitamíny skupiny B, a to zejména Niacin, Thiamin a kyselina listová. Nelze zapomenout ani na vysoký obsah vlákniny, které arašídy obsahují až 8 g.

X